loading...
سایت تفریحی اَجَق وَجَق
احمدرضا بازدید : 38 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

 

سری اول جوک های متفرقه


http://rozup.ir/up/ajaghvajagh/Pictures/seri_jadide_jok1.jpg

 

به ادامه مطلب مراجع کنید ...

 

یارو میره مغازه میگه : آقا یه بیسکویت خوب بدین ، بقاله میگه : ساقه طلایی خوبه؟ یارو میگه نه ، میگه : ویفر خوبه ؟ میگه نه ، میگه گرجی خوبه ؟ میگه نه ، میگه : مادر خوبه ؟ یارو میگه : قربان شما، دست بوسن !

 

اعتراف میکنم بار اول که یه بز از نزدیک دیدم بچه بودم، از ترس بهش سلام کردم بعد فرار کردم !

 

پسره تو خواستگاری از دختره می پرسه اسم شما چیه؟ دختره می گه اسم من توی تمام باغچه ها هست. پسره می گه: آهان فهمیدم ، اسمتون شلنگه !


حیف نون میره تو خیابون می بینه نوشته : سیو همان سیب است ، میگه : دروغ میگن! خودم خوردم صابون بود !

 

به یارو میگن : با باقی جمله بساز میگه : ما دیشب کوبیده خوردیم ، میگن باقیش کو ؟ میگه : تو یخچاله !


شاباش چیست ؟ حرکتی است محترمانه برای وحشی کردن شخص درحال رقص !


یارو میره یخ بخره پول کم میاره به یخ دست میزنه میگه از این سردتر نداری ؟!


یارو میره سربازی اونقدر به زنش نامه میده که زنش عاشق پستچی میشه !


سوال امتحانی لرها : احمدشاه قاجار را فقط نام ببرید !

 

سوال امتحانی لرها : 124هزار پیامبر را نام ببرید و با رسم شکل توضیح دهید ( 25/0 نمره) !

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 145
  • بازدید کلی : 3,903